środa, 17 lipca 2013

Haul IV

Już ze 2 tygodnie temu powinnam była napisać ten post, zupełnie nie wiem dlaczego o nim zapomniałam ... Zakupy robiłam jeszcze we Wrocławiu, teraz siedzę w rodzinnym domu, z dala od sklepów i nie kupuję zupełnie NIC. Odwyk mi się przyda :D.



Isana, żel do stylizacji włosów z pielęgnująca witaminą B3 - sięgnęłam po niego, bo... był w promocji :) Rossmann cena w promocji 4,99

Isana, odżywka połysk koloru - co prawda nie farbuję włosów, ale o tej odżywce słyszałam całkiem niezłe opinie. Rossmann 5,69

Garnier, odżywka awokado i karite - nie wiem, które to już opakowanie tej odżywki, a wciąż nie mam o niej do końca wyrobionego zdania. Rossmann 7,99

Prokudent, płyn do płukania jamy ustnej - w wakacje mam zamiar bardziej zadbać o zęby. Ten był po prostu najtańszy. Zostawia niebieski osad na języku i żebach, więc nie wiem, czy jeszcze go kupię. Rossmann cena w promocji 4,99

Szminka Rimmel - miałam już jedną, ale kolor zupełnie do mnie nie pasował... Z tego jestem bardziej zadowolona :) Rossmann 25,99

Isana, krem do ciała z masłem shea i kakao - do kremowania włosów, ale do ciała też jest wspaniały. Kocham jego zapach :) Rossmann cena w promocji 7,99

Olivocap, preparat rozpuszczający woskowinę uszną - już od jakiegoś czasu rozglądałam się za czymś podobnym. Rossmann cena w promocji 17,99

Dax, balsam do opalania z masłem kakaowym - balsam jak balsam, nie mam jakichś wygórowanych wymagań. Pięknie pachnie :) Kupiłam w osiedlowym sklepie za 14,90

Jantar, wcierka, nowa wersja - może ona zahamuje wypadanie? doz, 11,55

FlosLek, żel pod oczy ze świetlikiem lekarskim i rumiankiem - miałam poprzednio wersję z aloesem, która mnie zachwyciła. Ta nie jest tak dobra, ale też jest ok. doz, 6,29

1 komentarz:

  1. Fajne zakupy :) Ciekawa jestem, czy Ci się sprawdzi ta wersja odżywki Isany ;)

    OdpowiedzUsuń