środa, 25 lutego 2015

Recenzja (30): Joanna, Argan Oil, Eliksir jedwabisty

Opakowanie: Szklana buteleczka z zachęcającą, wpadającą w oko złotą zawartością (na zdjęciu niestety opakowanie już puste). Grafika jak zazwyczaj u tej firmy przeciętna. Ze względu na materiał dobrze się prezentuje na półce, ale jest przez to cięższa, bardziej śliska. Nie sądzę, żeby przy upadku mogła się potłuc – szkło jest naprawdę grube. Plus za dozownik, chociaż niestety pod koniec użytkowania często się zacinał.

Zapach: słodki, przyjemny. Nie utrzymuje się na włosach.

Działanie: produktu używałam do ochrony końcówek oraz do wygładzenia włosów, ujarzmienia puchu. Sprawdził się dość dobrze, ale nie idealnie. Niestety po jakimś czasie zauważyłam trochę rozdwojonych końcówek, i to w dość krótkim czasie po ich podcięciu (czyli po jakimś miesiącu). Jest to praktycznie jedyna wada, która mnie zraziła – poprzedni jedwab Joanny też nie do końca poradził sobie z ochroną końcówek. Poza tym produkt sprawdza się świetnie – dociąża włosy, wygładza, nabłyszcza.
Drobnym minusem jest to, że jedwab niesamowicie się klei. Niestety za każdym razem po użyciu musiałam myć ręce. Nie lubię tego efektu, w stosowanym obecnie jedwabie Green Pharmacy tego efektu nie ma.

Skład:
Cyclopentasiloxane – silikon lotny
Dimethiconol – łatwo zmywalny silikon, zapobiega odparowywaniu wody
Cyclohexasiloxane – silikon lotny, środek kondycjonujący i zmiękczający
Amodimethicone - polimer silikonowy pochodzenia chemicznego, natłuszcza, nawilża, wygładza, nabłyszcza
Isopropyl Myristate - Mirystynian izopropylu (emolient, zapach)
Argania Spinosa Kerenel Oil – olej arganowy
Tocopheryl Acetate - antyoksydant, syntetyczna witamina E
Parfum - zapach
Butylphenyl Methylpropional - zapach
Coumarin - zapach, może wywołać alergię
Hexyl Cinnamal - gliceryna pochodzenia chemicznego, zapach, może wywołać alergie
Linalool - zapach konwalii, może wywoływać alergie

Dobry. Silikony oczywiście są kompletnie na miejscu w tego typu produkcie. Odrobina olejku arganowego przed zapachem, witamina E. Brak brzydkich konserwantów. Jest ok.

Wydajność: Bardzo dobra, używałam go przez wiele miesięcy, co najmniej przez pół roku. Po jakimś czasie zaczęłam używać na zmianę z innym jedwabiem, ponieważ jak wspomniałam Joanna nie do końca radziła sobie z ochroną końcówek.

Cena i dostępność: Za serum zapłaciłam około 17 zł, biorąc pod uwagę pojemność (30ml) i wydajność nie jest to wygórowana cena. Dostępny w marketach, sklepach osiedlowych. W drogeriach go nie spotkałam.


Podsumowanie: Niestety kolejny raz zawiodłam się na jedwabie z firmy Joanna i raczej do niego nie wrócę. Nie jest zły, ale po prostu znam lepsze. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz