niedziela, 1 marca 2015

Aktualizacja marzec + niedziela dla włosów (1)

Witajcie :).
Dawno już nie było na blogu aktualizacji. 
Włosy  mają się dobrze mimo, że ostatnio dość często chodzę na basen. Mam zamiar pływać co najmniej 2 razy w tygodniu. Jak wiemy chlor działa bardzo wysuszająco, dla moich z natury suchych włosów jest tym bardziej zabójczy. Zabezpieczam je olejem lub serum olejowym przed każdym wejściem na basen, później używam odżywki z silikonami, suszę chłodnym nawiewem z funkcją jonizacji i póki co włosy nie ucierpiały za bardzo.
Staram się regularnie używać olejku z GP i wypadanie jest w normie. Końcówki w dobrym stanie.


Przy myciu włosów między basenami staram się je jak najbardziej nawilżyć. Wczoraj nałożyłam na skalp olejek GP z czerwoną papryczką, a na długość dużą ilość serum olejowego (olejek BDFM + odżywka Nectar of Nature z masłem shea i awokado + woda) na godzinę pod czepek i ręcznik. Następnie włosy umywałam dwukrotnie szamponem cedrowym Babuszki Agafji. Później nałożyłam maskę Kallos Chocolate znów pod czepek i ręcznik, tym razem na pół godziny. Po spłukaniu delikatnie rozczesałam włosy drewnianym grzebieniem z szeroko rozstawionymi zębami, ugniotłam je. W czasie schnięcia od czasu do czasu spryskiwałam je odżywką b/s Joanny z pokrzywą i zieloną herbatą wymieszaną z wodą - korzystanie z tej odżywki w formie mgiełki bardzo mnie zadowala, włosy dużo ładniej falują. Na koniec po wyschnięciu nałożyłam na końce jedwab z GP. Niestety na dworze zrobiło się już w tym czasie ciemno, więc konieczne było sztuczne oświetlenie:

Sztuczne światło, bez flesza
Sztuczne światło, z fleszem
























Kolejny raz jestem w szoku jak bardzo zdjęcia przekłamują rzeczywistość ;). Na zdjęciu po lewej włosy wyglądają na bardzo gęste, po prawej widać prześwity...

Kosmetyki, które używałam w ostatnim miesiącu:

Szampon na co dzień:
- szampon cedrowy Babuszki Agafji

Szampon oczyszczający:
- Eva natura tataro-chmielowy; peeling cukrowy co 2 tygodnie

Odżywki d/s:
- Nivea hydro care

Odzywki b/s:
- Joanna Naturia, odżywka z pokrzywą i zieloną herbatą

Maski:
- Kallos chocolate
- Kallos banana

Serum do końcówek:
- Green Pharmacy, jedwab

Oleje:
- BDFM

Wcierki:
- Green Pharmacy, olejek łopianowy z czerwoną papryczką

Suplementy:
- brak

Muszę nareszcie zacząć mierzyć włosy. Ciągle wydaje mi się, że nie rosną.

1 komentarz:

  1. Ja także używam zamiennie Kallosa czekoladowego i bananowego:)

    OdpowiedzUsuń