niedziela, 25 października 2015

Niedziela dla włosów (21) : krem do loków Joanny

Dawno nie było już żadnej niedzieli dla włosów - wciąż mieszkam kątem u koleżanki i wciąż brakuje mi prywatności i miejsca dla robienia zdjęć. Na szczęście ostatnio udało mi się kilka zrobić, kiedy włosy wyglądały naprawdę dobrze i zdjęcia też wyszły w przyzwoitej jakości :).

Co zrobiłam:

Odżywianie przed myciem:
- brak

Mycie:
- Lavera, szampon do wrażliwej skóry głowy x2

Odżywianie po myciu:
- odżywka Nivea long repair, wmasowana i pozostawiona na kilka minut
- po spłukaniu i osuszeniu serum wygładzające Elseve
- krem do loków Joanny wgnieciony w wilgotne włosy


światło dzienne, bez flesza
Z kremu do loków jestem bardzo zadowolona :) Włosy całkiem ładnie się pofalowały (od jakiegoś czasu słabo się kręcą, potrzebują cięcia), prawie w ogóle się nie puszyły. Były miękkie w dotyku, dociążone ale też pełne objętości i sprężyste. Ideał na ważniejsze wyjścia :).

Włosy bardzo wymagają już cięcia, które nastąpi już za tydzień :).

10 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać twoich włosów po cięciu, planujesz pozbyć się tylko końcówek, czy raczej zaszaleć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie cały czas mam dylemat... Ale raczej na pewno poleci co najmniej z 5 cm. :)

      Usuń
  2. U mnie też zawitała odżywka z nivei, a po kremie ładne fale wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super się pokręciły, też bym takie chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie pofalowaly :) Slicznie wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie odżywka long repair niestety się nie sprawdziła :( Szukam dalej swojego ideału :)

    OdpowiedzUsuń