środa, 23 września 2015

Nowości kosmetyczne - haul (11)

Cześć :). Dawno nie było wpisu o nowościach więc dziś postanowiłam to nadrobić. Oto moje nowości:

1) Mandi Lulur, żel pod prysznic frangipani & rice milk (plus peeling z tej samej serii, którego nie ma na zdjęciu) – dostałam na urodziny od mojej chrzestnej z Niemiec :). Oba produkty pięknie pachną, a zapach peelingu pozostaje na skórze na dłużej. Żel jest w opakowaniu podobnym do dezodorantu i automatycznie się pieni co bardzo mi się podoba, szczególnie na basenie – nie muszę zabierać gąbki :).

2) La Luxe Paris, arganowy jedwab do ciała – skończył się błyskawicznie (jak widać). Zdecydowanie nie polecam. Po słowie „jedwab” spodziewałam się lekkiego produktu i rzeczywiście taki był. Ale jest kompletnie niewydajny (maksymalnie 2 tygodnie codziennego stosowania) i pachnie bardzo chemicznie. Hebe, 12,99.

3) Schwarzkopf, Gliss Kur, szampon do włosów oil nutrive – bardzo fajny produkt. Pięknie pachnie i ujarzmia moje puszące się włosy. Rossmann, 14,99.

4) odżywka do włosów Garnier Fructis goodbye damage – mój ulubieniec o pięknym zapachu i dobrze dociążający i nawilżający włosy (recenzja TUTAJ). Rossmann, 7,99.

5) Isana, krem do rąk z mocznikiem 5% - ulubiony, tani, treściwy krem. Rossmann cena w promocji 3,99.

6) Joanna, krem podkreślający loki – nareszcie znalazłam zastępcę mojego ulubionego kremu do loków Pantene (który został wycofany)! Pięknie dociąża moje fale i podkreśla ich skręt. Za jakiś czas pojawi się recenzja. Drogeria Natura 13,99.

7) BeBeauty, odżywczy krem do ciała z olejkami – ma przyzwoity skład i jest tani. Dobrze nawilża, ale trudno się rozsmarowuje i dość długo wchłania (przypomina w konsystencji krem Nivea). Biedronka 5,99.

8) maska do włosów Kallos Color – pierwsze wrażenie takie sobie – działa jak przeciętna, średnio działająca odżywka, ale nie robi też krzywdy. Pachnie dość chemicznie i nieprzyjemnie, ale na szczęście nieintensywnie. Hebe, 5,99.

9) Tołpa, matujący krem nawilżający – matujące kremy Tołpy są hitem moich wakacji – naprawdę dobrze matują. Jedyne czego mi w nich brakowało do filtr UV. Teraz na jesień są już za mało nawilżające, więc niedługo sięgnę po coś treściwszego. Hebe, 29,99.

10) Lovely, mascara Curling Pump Up – zachwycona jej działaniem przy pierwszym użyciu kupiłam drugie opakowanie. Nie wiem co się stało ale już nie ma efektu wow. Wcześniej pięknie podkreślała i wydłużała rzęsy, obecnie daje dość przeciętny efekt… może trafiłam na jakiś wcześniej otwarty produkt? Rossmann, 9,69.

11) Cepan, maść na blizny – jestem mu wierna od lat, regularnie stosowana może dużo zdziałać. Apteka dbam o zdrowie, 22,49.

12) Nivea, jagodowe masełko do ust – od dłuższego czasu miałam je na oku i kiedy tylko skończyło mi się mazidło do ust – wrzuciłam je do koszyka. Jest cudowne! Przepięknie pachnie, dobrze nawilża. Rossmann, 8,79.

13) Sylveco, łagodzący krem pod oczy (nie ma na zdjęciu) – bardzo fajny produkt, jednocześnie lekki i treściwy. Ma działanie przeciwzmarszczkowe, nawilżające i zmniejszające obrzęki. Polubiliśmy się. Hebe, 28,00.

I to już o dziwo wszystko co kupiłam przez ostatnie 4 miesiące :). Jak widać nie ma tego wiele, a ponadto większość produktów kupiłam z musu – z wymienionych jedynie krem do loków, tusz do rzęs oraz maska do włosów mi się dublują ;).


A jak Wasze zakupy? Szalejecie czy raczej z umiarem? ;)

9 komentarzy:

  1. Nie miałam nic jeszcze z serii Goodbay damage... aż wstyd :P Czaiłam się na serum do końcówek, ale na razie Green Pharmacy i olejek arganowy mi w zupełności wystarczają :)
    Z Twoich nowości miałam tylko masełko do ust z Nivea, i nie powiem, zapach obłędny, aż żal, że to tylko kosmetyk :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten krem do rąk Isany jest moim ulubieńcem wszech czasów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na cztery miesiące to nie jest tego dużo tak jak u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzisiaj wybieram się do Rossmanna na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam szampony z Glis Kur ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa wszystkich włosowych nowinek! :) Szczególnie maski kallos :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię te odżywkę GD jest tania a daje fajne efekty :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię odżywki z Garniera,tusz z Lovely oraz maść Cepan :)jestem ciekawa jak sprawdzi się ten krem z Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń