sobota, 5 września 2015

aktualizacja wrzesień



Sierpień był dla włosów łaskawszy niż lipiec. Upały nie dawały już o sobie tak bardzo znać, tym bardziej, że przez większość miesiąca byłam u rodziców w górach. Tydzień spędziłam też nad morzem - pomimo braku wzmożonej ostrożności włosy nie zniszczyły się ani nie przesuszyły. Są ostatnio trochę lepiej nawilżone i mniej się puszą. Za to końcówki, mimo że nieporozdwajane, powoli zaczynają wymagać podcięcia - są suche, a poza tym fryzura przestaje się dobrze układać. Zakładałam, że włosy podetnę dopiero na początku listopada, ale nie wiem czy wytrzymam aż dwa miesiące.
Ostatnio minimalnie bardziej wypadają, czuć już nadchodzącą jesień. Muszę zaopatrzyć się w jakąś nową wcierkę.
bez lampy, światło dzienne
bez lampy, światło dzienne


















Przyrost:
- pasemko kontrolne 2cm (44cm)
- całość 2cm; (78cm)
- obwód kucyka 7,8 cm
Nareszcie trochę urosły, wcierka i suplementy zadziałały :).

Kosmetyki, które używałam w ostatnim miesiącu:

Szampon na co dzień:
- Schwarzkopf, Gliss Kur Oil Nutrive

Szampon oczyszczający:
- Eva natura tataro-chmielowy; peeling cukrowy co 2 tygodnie

Odżywki d/s:
- Mrs Potters z aloesem i jedwabiem (recenzja TUTAJ
- Garnier goodbye damage (recenzja TUTAJ)

Odżywki b/s:
- Nivea, Flexible curls, balsam do loków
- Joanna, krem do loków

Maski:
- Kallos banana (recenzja TUTAJ)
- Isana oil care

Serum do końcówek:
- wygładzające serum Evlseve 

Oleje:
- olej sojowy
- olej ze słodkich migdałów

Wcierki:
Marion, kuracja wzmacniająca

Płukanki:
- brak

Suplementy:
- magnez z witaminą B6

Na koniec włosy nad morzem:



A jak Wasze włosy w ostatnim miesiącu? :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne włoski. ;) U mnie na wypadanie dobrze sprawdza się woda brzozowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie super kręcone włosy! Zawsze takie chciałam, niestety mam proste jak druty :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają! Ja też niedawno ścięłam końcówki i nie żałuję :) Jeśli naprawdę czujesz, że pora je podciąć, to to dobry pomysł - od razu będą się lepiej układać ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na wypadanie zaczęlam stosowac Jantar :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie za to jesienne wypadanie w pełni ;/ zaczynam się mocno suplementować :) a włoski super , bardzo ładny skręt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczę w sumie nie próbowałam żadnych z Twoich kosmetyków, muszę popróbować bo dbanie o włosy na porządku dziennym jest u mnie.
    Zapraszam do mnie tam mam relację z bingospa do włosów, działa cuda ;)

    http://izaporemba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń