niedziela, 22 listopada 2015

Niedziela dla włosów (23) : minimalizm

Dawno nie było już ndw, pogoda nie sprzyja robieniu zdjęć, tym bardziej, że włosy ostatnio praktycznie zawsze myję wieczorem kiedy jest już ciemno. 
Moje włosy ostatnio zachowują się bardzo dziwnie - są jakby przyklapnięte i bez życia, a przy tym bardzo miękkie i gładkie przy użyciu minimalnej pielęgnacji. Próbowałam je oczyścić szamponem z sls - nie pomogło; oczyszczanie sodą też na nich nie zrobiło wrażenia. Używam odżywki Nivea long repair, która ma keratynę, więc raczej nie jest to spowodowane brakiem protein... Ba, nawet deszczowa pogoda nie puszy ich tak jak kiedyś. Nie falują też tak mocno. Generalnie zachowują się jakby... zmniejszyła się ich porowatość (?).

Przechodząc do niedzieli dla włosów - zdjęcie zrobione po minimalnej pielęgnacji po wizycie na basenie i wysuszeniu suszarką - czyli powinny być spuszone i pełne objętości...

Co zrobiłam:

Odżywianie przed myciem:
- kuracja wzmacniająca Marion w skalp kilka godzin wcześniej

Mycie:
- Schwarzkopf, szampon Gliss kur oil nutrive

Odżywianie po myciu:
- odżywka do włosów Babuszki Agafji na brzozowym propolisie
- kilka kropel olejku z czarnuszki siewnej po myciu


Zdjęcie zrobione bez flesza, ale na dworze robiło się już szaro i ciemno, kolor jest całkowicie przekłamany. Włosy są bardzo miękkie i gładkie, ale przyklapnięte, a fale są dość słabe (ale być może to kwestia cięcia). Kiedy zobaczyłam zdjęcia zaczęłam zastanawiać się nad podcięciem tego najdłuższego 'ogonka' o kilka cm - ale musiałaby mi w tym pomóc przyjaciółka, bo sama sobie z tym nie poradzę.

A jak Wasze niedzielne pielęgnacje?

8 komentarzy:

  1. moja niedzielna pielęgnacja dopiero przede mną :) widać, że włosom służy taki minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w ramach minimalizmu włosowego stosuję ostatnio tylko szampon, odżywkę/zamiennie z maską no i ostatnio Jantar na skórę głowy, by ratować je po dwu-trzymiesięcznym wypadaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie, tylko jeszcze kilka kropel olejku lub serum na końcówki żeby się nie rozdwajały ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładne włoski i myślę, że to minimalne podcięcie wyjdzie im na dobre. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz długie włosy, pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym była prze szczęśliwa z braku puchu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony jestem, ale... widać wtedy jak bardzo włosy są cienkie... ;)

      Usuń
    2. Z jednej strony jestem, ale... widać wtedy jak bardzo włosy są cienkie... ;)

      Usuń