niedziela, 2 czerwca 2013

Aktualizacja czerwiec

Nareszcie postanowiłam podciąć końcówki - efekt jest widoczny od razu! Włosy zaczęły się duuuużo lepiej układać zobaczcie same zdjęcie przed (z lewej) i po podcięciu:





















Z czego jestem oczywiście baaardzo zadowolona :)

Włosy niestety wciąż wypadają, chociaż było już trochę lepiej. Jednak ostatnio znów się to nasila i obawiam się, że to efekt używania Facelle. Ostatnio czytałam, że może on właśnie powodować wypadanie, więc dzisiaj poleciałam po szampon z Alterry. Zobaczymy, czy to pomoże.
Poza tym w tym miesiącu nie miałam z włosami większych problemów. Całkiem fajnie się układały, teraz będzie jeszcze lepiej po podcięciu :).

Oto czego używałam w tym miesiącu:



Szampony na co dzień:
- HiPP Babysanft, Szampon dla dzieci
- Facelle sensitive

Szampony do oczyszczania raz na 2 tygodnie:
- Barwa, pokrzywa

Odżywki d/s:
- Garnier awokado i karite
- Isana Odżywka nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych

Odżywki b/s
- Joanna, Z apteczki babuni, balsam nawilżająco - regenerujący (miód i mleko) (3-4 razy – pomoc przy rozczesywaniu umytych włosów)
- balsam do loków Nivea flexible curls (3 razy)
- kropla olejku arganowego z LadySpa (świetny przeciw puszeniu się włosów)

Maski:
- Kallos Placenta (2 razy)
- Stapiz, Sleek line repair

Wcierki:
- Gloria, woda brzozowa
- Jantar (2 razy)
- kozieradka (codziennie od 17 maja)

Serum do końcówek:
- jedwab z CHI
- jedwab Joanny

Oleje:
- serum olejowe w sprayu : Joanna miód i mleko + olejek wzbogacony migadłem Vatika (3 razy); Isana odżywka nawilżająca + oliwa z oliwek (1 raz)

Mgiełki:
- mgiełka aloesowa by Anwen

Inne:
puder Babydream jako suchy szampon (1 raz)
- maseczka z kozieradki na skalp (2 razy)


2 komentarze:

  1. Rzeczywiście lepiej się układają- skręt jest o wiele bardziej zdefiniowany!
    A co do facelle- u mnie chyba też wzmożył wypadanie włosów, szkoda tylko, że dopiero teraz dowiedziałam się o tym efekcie ubocznym jego używania ;/
    A co do szamponów z alterry - uważaj, bo te cudnie pachnące typu papaja i bambus czy morelowe mają scs w składzie- to samo co sls. Ja sie kiedyś przejechałam i dowiedziałam już po zużyciu całej butelki jako szamponu łagodnego używanego na codzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne masz włosy ;D

    OdpowiedzUsuń