środa, 13 marca 2013

Start :)

Wszystkie początki są trudne, więc chociaż pomysł na założenie bloga pojawił się dawno, robię to dopiero dziś. Właściwie chyba najbardziej zmotywowała mnie kupa roboty na jutro i wizja długiego siedzenia po nocy nad projektem ;). Tak bardzo mi się nie chce, że postanowiłam zacząć od przyjemności, a później obowiązki :D.

Trudno jest mi też dlatego, że blogów o takiej tematyce jest już mnóstwo i ciągle przybywa i właściwie myślę, że ciężko byłoby mi was czymś zaskoczyć. Dlatego bloga póki co traktuję raczej jako pomoc dla samej siebie - w usystematyzowaniu swojej pracy nad włosami.

Jestem raczej początkującą włosomaniaczką. Co prawda zetknęłam się z tym już jakiś czas temu - bodajże w sierpniu. Wtedy włosy zaczęły mi strasznie wypadać, pomocy szukałam w internecie, i znalazłam - najpierw na blogu Anwen (którego wpisy pochłaniam, już niedługo skończę czytać wszystkie jej wpisy! ;)). Wtedy jeszcze nie "zajarałam" się tym aż tak bardzo, coś tam przeczytałam, coś tam nie doczytałam, zaczęłam powolne zmiany w pielęgnacji, często popełniałam błędy. Ale włosy nadmiernie wypadać przestały.

Takie włosomaniactwo z prawdziwego zdarzenia zaczęło się po sesji zimowej, kiedy miałam mnóstwo wolnego czasu.

Obecnie cały czas się dokształcam, testuję co lubią moje włosy, zapisuję co w tym kierunku zrobiłam i jakie są efekty.

Właściwie wypadałoby się jeszcze przedstawić. Jestem Matylda, mam 19 lat, studiuję we wrocławiu Architekturę i Urbanistykę na politechnice. Kocham moje studia, są dla mnie bardzo twórcze, pozwalają mi rozwinąć się bardzo kreatywnie, i chociaż często na nie narzekam, nie wyobrażam sobie studiować i robić w życiu cokolwiek innego! :) Poza tym jestem miłośniczką koni, zaczęłam jeździć w 5 klasie podstawówki, niestety nie mam zbyt wiele czasu na to hobby. Uwielbiam rysować, tworzyć, czytać (szczególnie fantastykę), oglądać filmy (psychologiczne i dramaty). Interesuję się też psychologią.

Na koniec, właściwie nie ma czym się chwalić, ale moje włosy na stan obecny prezentują się tak:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz