piątek, 15 listopada 2013

50 faktów o mnie

Dzisiaj bardzo niewłosowy post :) Widziałam parę takich na blogach i przyznam, że bardzo lubię je czytać. Mam nadzieję, że Wy także. Zapraszam ;)

  1. Mam 20 lat. Urodziny obchodzę 27 sierpnia.
  2. Jestem obecnie na 2 roku Architektury na Politechnice Wrocławskiej :) Studia są dla mnie równocześnie bardzo pasjonujące, ale wymagające.
  3. W podstawówce bardzo chciałam iść na ASP :) i dobrze, że tego nie zrobiłam, bo zajęcia z malarstwa są dla mnie katorgą. W gimnazjum mi przeszło i myślałam o psychologii. Ostatecznie jednak najlepiej szły mi przedmioty ścisłe, więc papiery złożyłam na architekturę i budownictwo.
  4. Pochodzę z Ziemi Kłodzkiej, ale już piąty rok mieszkam we Wrocławiu (czyli od czasów liceum ).
  5. Jestem koniarą – zaczęłam jeździć ponad osiem lat temu. Niestety jeżdżę głównie w wakacje.
  6. Nienawidzę chałwy i marcepanu.
  7. Ku zaskoczeniu (i zazdrości :D) wielu koleżanek – nienawidzę makaronu! Jeśli zjem, to ewentualnie w zupie :)
  8. Nigdy nie słodzę napoi. Nawet herbaty owocowej albo z cytryną.
  9. Jestem nocnym markiem. Poranne wstawanie to koszmar, budziki poustawiane co 5 minut przez godzinę (albo więcej). Wyłączam je już przez sen. Paradoksalnie plan zajęć zawsze ustawiam sobie na jak najwcześniej – wolę się przemęczyć, ale skończyć wcześnie.
  10. Nie przepadam za dziećmi i jak na razie w ogóle nie wyobrażam sobie siebie w roli matki. Zupełnie nie potrafię się z nimi obchodzić i wręcz unikam tego.
  11. Za to kocham zwierzaki i po studiach marzy mi się własny konik :).
  12. Uwielbiam książki, ale czytam je niesamowicie wolno. Najbardziej lubię fantasy, psychologiczne, kryminały.
  13. Mam alergię na kurz, trawę, sierści zwierząt. Ciągle mam przytkany nos :(.
  14. Lubię sprzątać :) ale nie jestem pedantką.
  15. Kiedyś miałam takie łaskotki, że nienawidziłam masażu pleców :D. Na szczęście mi przeszło i teraz go uwielbiam.
  16. W ogóle nie umiem śpiewać.
  17. Jest masa rzeczy, których się boję. Boję się wody (a właściwie zanurzenia w niej głowy, od razu wydaje mi się, że woda napływa mi do nosa :D). Walczę z tym i zapisałam się na naukę pływania :). Czasami boję się być sama w domu. Nigdy nie obejrzałabym sama horroru. Boję się wystąpień publicznych – cała się trzęsę, cały wykuty na blachę tekst wylatuje mi z głowy.
  18. Za to nie boję się pająków i chętnie biorę je na dłonie.
  19. Wychowałam się na wsi.
  20. W szkole podstawowej i gimnazjum nie byłam lubiana przez rówieśników. Byłam nieśmiała i dobrze się uczyłam – znakomity kozioł ofiarny.
  21. Mam w sobie coś z perfekcjonisty – kiedy już się za coś zabieram, chcę zrobić to najlepiej jak potrafię. Jeśli mam zrobić coś niedokładnie – wolę w ogóle tego nie robić.
  22. Niestety bardzo przejmuję się krytyką i opinią innych.
  23. Od piątej klasy podstawówki słucham głównie muzyki rockowej i metalu, chociaż zdarza mi się słuchać też innej muzyki.
  24. Z filmów najczęściej wybieram dramaty, psychologiczne, thrillery. Nie przepadam za komediami.
  25. Nie mam telewizji i nie lubię jej oglądać. Nawet kiedy wracam do rodzinnego domu rzadko zdarza mi się coś obejrzeć.
  26. Zazwyczaj planuję na dany dzień za dużo rzeczy a później jestem na siebie zła, że plan jak zwykle nie wypalił :).
  27. Nie wyobrażam sobie życia bez terminarza. Mam go zawsze przy sobie.
  28. Nie jestem uzależniona od komórki. Często po zajęciach zapominam, że jest wyciszona i znajomi denerwują się na mnie, że nie mogą się dodzwonić :). Mój telefon jest dość stary, ale w ogóle mi to nie przeszkadza – dzwoni, pisze smsy, ma budzik i tyle mi wystarczy :).
  29. Czasami mam takie okresy, kiedy wzrusza mnie dosłownie wszystko.
  30. Nigdy nie zemdlałam ani nie miałam nic złamanego (odpukać :))
  31. Nie oglądam żadnego serialu.
  32. Kiedyś bardzo dużo grałam w gry komputerowe. Uwielbiałam World of Warcraft i Age of Empires. Teraz rzadko mam na to czas.
  33. Nie interesuje mnie związek z facetem w moim wieku lub niewiele starszym.
  34. W wyglądzie najbardziej lubię swoje nogi i paznokcie (gdyby się nie łamały byłyby idealne). No i włosy, chociaż wiem, że mają predyspozycje na więcej. Za to nie lubię oczu – są małe, otoczone krótkimi, jasnymi, prostymi rzęsami :(
  35. Uwielbiam malować paznokcie. Pamiętam, ze w gimnazjum przez miesiąc codziennie malowałam je na inny kolor (albo kolory), robiłam różne paski i kombinacje. Domyślacie się jak to odbiło się na ich stanie...
  36. Posiadam prostownicę, którą ostatnio użyłam w pierwszej liceum :). Kupiłam ją w gimnazjum, ale katowanie nią włosów dość szybko mi się znudziło, więc nie zniszczyłam nią bardzo włosów. Kusi mnie żeby zobaczyć jak będą wyglądały wyprostowane, ale jakoś nie mogę się zabrać.
  37. Prawie nigdy w siebie nie wierzę. Ba, zauważyłam, że kiedy czuję pewność, że coś wyjdzie, to nie wychodzi.
  38. Mam 170 cm wzrostu i ważę ok. 60 kg.
  39. Mam dwie starsze siostry. Zawsze marzył mi się starszy brat.
  40. Mam prawo jazdy i podobno całkiem nieźle prowadzę.
  41. Bardzo rzadko podróżuję. Niby chciałabym gdzieś jechać, ale kiedy przychodzi do załatwiania spraw z tym związanych wszystkiego mi się odechciewa.
  42. Nigdy nie leciałam samolotem.
  43. Bardzo słabo gotuję, ale obiecałam sobie, że raz w tygodniu będę próbowała ugotować coś ambitniejszego.
  44. Jestem krótkowidzem, ale na szczęście nie mam dużej wady wzroku.
  45. Prawie nigdy nie mam problemów z zaśnięciem. Zasypiam niesamowicie szybko. Niestety również po wyłączeniu kolejnego budzika...
  46. Mam lekki lek wysokości, ale potrafię go w miarę opanować.
  47. Nie przepadam za pracą zespołową. Wolę coś zrobić sama – dłużej, ale po swojemu.
  48. Zawsze mam masę zaplanowanych rzeczy do zrobienia. Nie wiem co to znaczy nudzić się.
  49. Na zakupy najbardziej lubię chodzić sama i najlepiej rano w dzień roboczy, z dużymi słuchawkami na uszach – zero tłumów i upierdliwych ekspedientek. Jeśli będę czegoś potrzebowała – sama je o to zapytam.
  50. W szkole uwielbiałam matematykę. To też był jeden z planów awaryjnych na studia :).

2 komentarze:

  1. Też jestem nocnym markiem, więc wstawanie na poranne zajęcia to istne utrapienie dla mnie :/
    Odpowiadając na Twoje pytanie z komentarza - studiuję filologię orientalną-indianistykę, na której uczę się 2 języków jednocześnie (sanskrytu i hindi), więc jest naprawdę ciężko..

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo nas łączy, ale z pkt. 10 to zupełne przeciwieństwo mnie, z pkt. 50 podobnie :) Fajny, szczery TAG! :)
    Wpadaj do mnie! Nowy wpis :) http://wspodnicy.blogspot.com/2013/11/dzis-post-bedzie-troszke-zwariowany.html

    OdpowiedzUsuń