niedziela, 5 kwietnia 2015

Niedziela dla włosów (5) - silikonowy eksperyment

Cześć :)

Korzystając z tego, że na święta wyjechałam do rodzinnego domu i mam tutaj dostęp do kosmetyków, które u mnie nigdy nie goszczą, postanowiłam zrobić eksperyment. Zrobiłam coś, czego nie robiłam od jakiś dwóch lat a mianowicie umyłam włosy silikonowym szamponem, licząc na wygładzenie włosów.

Mycie:
- szampon łopianowy 1 raz
- szampon L'Oreal do włosów farbowanych

Odżywianie po myciu:
- odżywka Pantene sheer volume
- po wyschnięciu jedwab GP na długość

Efekty:
ostre, sztuczne światło
Pierwsze zdjęcie zostało zrobione tuż po wyschnięciu włosów. Niestety było już ciemno i musiałam je zrobić przy sztucznym świetle, które bardzo przekłamuje rzeczywisty wygląd włosów. Na zdjęciu wyglądają dobrze, ale w moim odczuciu były trochę spuszone. Za to odżywka dała radę i faktycznie objętość była zwiększona, włosy były przy tym lekko sztywne. Bardzo lubię taki efekt.
Na noc związałam włosy w 2 koczki po bokach głowy licząc na to, że rano będę miała piękne fale. Zamiast tego bezpośrednio po rozpuszczeniu włosów i delikatnym rozczesaniu rzadkim grzebieniem włosów ujrzałam taki oto koszmarek:

światło dzienne, bez fleszu


Suche, fruwające wszędzie SIANO. Po nałożeniu kilku kropel BDFM na długość i wygładzeniu ich dłońmi wyglądały już przyzwoicie:
światło dzienne, bez fleszu

Wciąż jednak włosom brakuje wygładzenia. Włosy są zdrowe - białych kulek nie widziałam już dawno, a rozdwojonej końcówki musiałabym szukać z lupą. Są zdrowe, lecz suche. W najbliższym czasie mam zamiar zmienić sposób olejowania włosów, najpierw nakładając humektanty, a dopiero po jakimś czasie olej (sposób, o którym czytałam u włosynaemigracji). Liczę na jakiś przełom...

6 komentarzy:

  1. Twoje włosy wyglądają świetnie:D Maksymalnie przypominają mi włosy mojej koleżanki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam wrażenie, że na zdjęciach lepiej niż w rzeczywistości :P

      Usuń
  2. Ja też chyba znowu wrócę do nakładania humektantów pod olej, bo moje włosy również są ostatnio mocno suche...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio ciągle olejuję na mgiełkę nawilżającą i efekty są widoczne gołym okiem.
    U Ciebie bardzo mi się podoba ostateczny efekt:)

    OdpowiedzUsuń