sobota, 7 grudnia 2013

Haul VI

Nie mogę zabrać się do wpisu podsumowującego listopad z dwóch powodów: 1) zdjęcia wychodzą tragiczne, 2) muszę w nim podsumować cały rok włosomaniactwa, więc szykuje się troszkę dłuższy wpis. Tymczasem pochwalę się tym co udało mi się kupić przez ostatnie 1,5 miesiąca. Niestety jak na mnie to jest dużo i mam wyrzuty sumienia, że znowu wydałam tyle pieniędzy :(.



1) Floslek, masło truskawka poziomka czytałam świetną recenzję o tych masłach na jakimś blogu. Rzeczywiście ma idealną, „masłową” konsystencję i cudowny, słodki zapach :) Bardzo dobrze nawilża, ma genialny skład, ale cena trochę duża jak na studencki budżet. 23,90, Jaśmin

2) Vatika, olejek wzbogacony kokosen, kasztanem i henną – bardzo go lubię, pisałam o nim TUTAJ. Kojarzy mi się z początkami włosomaniactwa :) Dostałam go od siostry, u której niestety się nie sprawdził

3) Bebauty, nawilżający krem do rąk – kupiony „na szybko” w Biedronce, kiedy kończyła mi się Isana z mocznikiem. O dziwo, nawet dobry. Zapłaciłam ok. 4 zł.

4) żel pod oczy Floslek z aloesem i świetlikiem – mój ulubiony żel, tym razem w wygodniejszym i bardziej higienicznym opakowaniu. 7,00 apteka

Kosmetyki z promocji -40% na kolorówkę w Rossmannie:
5) Astor krem bb 100 ivory – do tej pory użyłam go tylko 2 razy, więc ciężko mi go ocenić. Za pierwszym razem zrobił mi na skórz lekko-pomarańczową tapetę, za drugim – piękną, rozświetloną cerę ;) Rossmann 15,59
6) lakier Manhattan quick dry czerwony – mój ulubieniec, innych czerwonych nie kupuję :) Rossmann 6,59
7) Rimmel, szminka fancy 210 – czyli nareszcie kolor, który wg mnie idealnie do mnie pasuje. Rossmann 15,59

8) Eveline, oczyszczający płyn micelarny do skóry wrażliwej 3 w 1 – następny w kolejce do testów po tym z BeBeauty. Nie jest zły, ale biedronkowego nie przebija ;) Rossmann 9,99

9) żel pod prysznic Original Source Raspberry&Vanilla – skusił mnie niesamowicie słodki i przyjemny zapach. Niestety jest bardzo niewydajny – mam go niecały miesiąc i już została mi końcówka... W normalnej cenie (prawie 10 zł) na pewno go więcej nie kupię. Rossmann cena w promocji 6,39

10) odżywka Nivea long repair – kupiłam skuszona recenzją u Anwen :) tym bardziej, że zima sprzyja wprowadzeniu silikonów. Póki co jestem zadowolona. Rossmann 9,49

11) szampon Alterra papaja i bambus – to mój trzeci z kolei szampon z tej serii, jak na razie sprawdza się najlepiej z nich. Rossmann cena w promocji 5,99

12) Joanna naturia peeling myjący z wanilią – uwielbiam te peelingi za przepiękne zapachy, niskie ceny i dobre w stosunku do nich działanie. Drogeria Jaśmin 5,50

13) Facelle, żel do higieny intymnej – niedawno skończyłam wersję różową, teraz czas na niebieską. Wbrew pozorom używam ich zgodnie z przeznaczeniem. Przy myciu włosów wersją różową wzmożyło się wypadanie włosów i póki co nie mam zamiaru ryzykować. Rossmann 3,99

Zamówienie z EkoPiękno w dniu darmowej przesyłki:
14) szampon neutralny z Natura Siberica – pachnie tak sobie, trochę ziołowo. Jeszcze go nie użyłam ani razu. 29,99
15) Receptury Babuszki Agafji, balsam na cedrowym propolisie – niestety wtedy balsam na kwiatowym propolisie, o którym czytałam dużo dobrego, był niedostępny. Na razie mogę o nim powiedzieć tylko tyle, że pachnie przepięknie, właśnie tak cedrowo, może trochę cynamonowo :) 20,50

Zamówienie z ZSK:
16) rafinowane masło mango – stała konsystencja, rozpuszcza się po nabraniu na palce. Używam go przed snem na paznokcie i skórki woków nich, dzięki czemu są nawilżone. 5,90/40g
17) rafinowane masło babassu – nie użyłam go jeszcze ani razu, ale pamiętajcie żeby trzymać go w lodówce – mnie niestety udało się je wylać, ponieważ w temperaturze pokojowej jest w stanie ciekłym. 6,80/40g
18) mocznik – podobno pięknie nabłyszcza włosy, a ja zawsze mam z tym właśnie problem – ciężko nabłyszczyć mysi blond... Zobaczymy, czy rzeczywiście tak zadziała. 5,49/50g
19) naturalny olej z czarnuszki siewnej - jeszcze nie wiem do czego go użyję, podejrzewam, że na twarz po skończeniu olejku z LadySpa. Pachnie charakterystycznie, ziołowo. 7,70/30ml
20) potrójny kwas hialuronowy 1,5% - za darmo z powodu problemów z przesyłką. Użyję go na twarz lub do mgiełek 5,20/15g
21) butelka z atomizerem – których nigdy za wiele :) 2,25

22) Delia, czarna henna do brwi i rzęs (nie ma na zdjęciu) - już dawno mnie kusiła. Użyłam ją dziś, ale tylko delikatnie przyciemniła rzęsy. Rossmann cena w promocji 5,59


1 komentarz: