wtorek, 22 kwietnia 2014

Haul VIII

Lubię czytać haule, mam nadzieję, ze Wy też :).

Dawno już nie pisałam o tym, co nowego u mnie.


Receptury babukszki Agafji, balsam na cedrowym propolisie - przez pomyłkę kupiłam zamiast szamponu taki sam balsam, jaki miałam niedawno... Był w porządku, ale szału nie robił. Odsprzedałam go siostrze. Helfy 22 zł.

Garnier odżywka Ultra Doux awokado i karite - stęskniłam się za nią. Mimo zmiany składu na gorsze u mnie działa tak samo jak wcześniej. Rossmann 7,99 zł.

Isana, żel pod prysznic violet passion - kolejny tani, wspaniale pachnący. Rossmann 2,49 zł.

Kolastyna, refresh płyn micelarny dla skóry normalnej i mieszanej - kupiłam w ciemno, niezbyt mi odpowiada. Moja skóra się po nim nieefektownie świeci i w dodatku podejrzewam go o zapychanie... Rossmann 10,99.

Receptury babuszki Agafji, krem na dzień do 35 roku życia - kolejne opakowanie, zachwycałam się nim pod tą notką. Helfy 19,00 zł.

Alterra, szampon do włosów kofeina i biotyna - kiedy zorientowałam się, że zamiast szamponu kupiłam odzywkę, musiałam kupić coś innego. Siegnęłam po kolejny szampon (testuję już czwarty) z tej serii. Rossmann 9,49 zł.

Bielenda, masło do ciała wanilia i pistacja - uwielbiam słodkie zapachy i kocham masła do ciała. Musiałam je mieć, ale szczerze mówiąc, działa tak sobie, a zapach nie zachwycił mnie w pełni. Rossmann 14,99 zł. 

Isana krem do rąk z mocznikim 5% i Isana krem do rąk z mocznikim 5,5% - nie miałam pojęcia, że te dwa kremy to zupełnie inne kremy - no bo ten i ten z mocznikiem... Okazuje się, że działają zupełnie inaczej, w pierwszym się zakochałam drugi jest dość przeciętny. Rossmann, 5,19 zł/sztukę.

Alterra, olejek antycellulitowy pomarańcza i brzoza - uwielbiam, pisałam o nim TUTAJ. Był dość mocno przeceniony dlatego nie wachałam się ani chwili ;). Rossmann cena w promocji 13,99 zł.

Eva natura, szampon pokrzywowy - do oczyszczania. Fresh ok. 5zł.

6 komentarzy:

  1. Odżywkę Garniera uwielbiam. Mój ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ochotę na krem, albo serum od Babuszki Agafii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejek Alterry bardzo lubię.

    Niech Ci dobrze służy to wszystko.

    Chyba też zrobię wpis o nowościach.

    OdpowiedzUsuń
  4. czaiłam się na ten żel pod prysznic isany, ale mam już za dużo w zapasie innych żeli ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam prośbę techniczną: przydałyby się troszkę większe zdjęcia :) Receptury Babuszki Agafii kuszą mnie już od dawna. A odżywkę Garniera z karite miałam i byłam nawet zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można na nie kliknąć i wtedy się powiększają ;)

      Usuń