czwartek, 13 lutego 2014

Aktualizacja luty

Dawno mnie nie było, studia i sesja dały mi porządnie w kość... Na szczęście zostało mi jeszcze tylko skończyć portfolio i jestem już po sesji ;).

W ostatnim czasie niestety nie miałam zbyt dużo czasu dla włosów. Rzadziej je olejowałam, ale zauważyłam, że robienie tego codziennie jest zbędne, włosy ostatnio zaczynają domagać się za to większej ilości protein.
Niestety przez pewien czas wypadało ich więcej niż zazwyczaj, kuracja CP niewiele pomogła... Właściwie wszystko samo wróciło do normy.
Od tygodnia codziennie rano jem nasionka lnu, zobaczymy jak zadziałają ;). Mam nadzieję, że przyspieszą wzrost włosów, bo mam wrażenie, że stoją w miejscu...
Na zdjęciach tego nie widać, ale mam wrażenie, że włosów mam coraz mniej... Może to dlatego, że coraz mniej się puszą...? Tak czy siak obwód kucyka to niezmiennie 8cm (dokładnie ok.7,8cm), biorąc pod uwagę, że włosy mam cienkie, to mało czy w normie?


Szampony na co dzień:
- Natura Siberica szampon neutralny

Peeling skóry głowy:
- Barwa rumiankowa + cukier – 2 razy

Odżywki d/s:
- Artiste, odżywka intensywnie regenerująca
- Receptury Babuszki Agafji, balsam na cedrowym propolisie
- Timotei odżywka drogocenne olejki

Odżywki b/s:
balsam Pantene do loków
- Joanna, Z apteczki babuni, balsam nawilżająco - regenerujący (miód i mleko)
- kropla olejku arganowego z LadySpa (świetny przeciw puszeniu się włosów) (recenzja TUTAJ)

Maski:
- Alterra granat i aloes
- Stapiz sleek line repair (recenzja TUTAJ)

Wcierki:
- woda brzozowa

Serum do końcówek:
- jedwab CHI (recenzja TUTAJ)

Oleje:
- olej lniany

Suplementacja:
- CP (recenzja TUTAJ)
- nasiona lnu

Inne:
puder Babydream jako suchy szampon

5 komentarzy:

  1. dla mnie barwa jest za mocna... NS używałam i bardzo sobie chwaliłam jako szampon:) teraz mam serię z GP i jest równie zacna:) włosy śliczne, błyszczące, och i ach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają na bardzo zdrowe :)
    Też borykam się z tym problemem "wrażenia, że włosów jest mało". Ale to tylko złudzenie, bo włąśnie w miarę pielęgnacji stają się zdrowsze i łuski się domykają, więc nie ma tego sztucznego napuszenia- ja na to stawiam.

    A 8cm to bym powiedziała że norma i każda przeciętna kobieta tyle ma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz piękne te loczki :-) wyłącz sobie weryfikację obrazkową :)

    OdpowiedzUsuń