sobota, 30 maja 2015

Liebster Blog Award 2015

Bardzo cieszy mnie, że zostałam nominowana, jest to dla mnie jakieś wyróżnienie. Dlatego mimo, że trochę kiepsko u mnie z czasem postarałam się szybko odpowiedzieć na pytania :).

 A oto zasady tej zabawy:

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


1. Czy posiadasz śmieszne przezwisko?
Nie, chyba, że o czymś nie wiem. W gimnazjum przez jakiś czas mówili na mnie Rammstein, ale to było dawno temu :P.
2. Największe uzależnienie?

Internet... albo kosmetyki. Chyba jednak internet. 
3. Istnieje anegdota na twój temat opowiadana w kółko na rodzinnych spotkaniach?

Niestety kilka takich jest. Na przykład jak w dzieciństwie się rozpłakałam, bo moja siostra nie dostała bułki na kolację i musiała jeść chleb xd.
4. Co Cię skłoniło do założenia bloga?

Zajarałam się włosomaniactwem a nie mogłam przyjaciółce wiecznie o tym paplać, tym bardziej, że o swoje włosy raczej nie dba i nie zamierza ;). 
5. Ulubiona zabawka z dzieciństwa ?

Kucyki pony <3.
6. Czy uprawiasz jakiś sport?

Jeszcze dwa tygodnie temu pływałam i biegałam po 2 razy w tygodniu (czyli w sumie 4 razy w tygodniu). Teraz mam ciężką sesję na studiach, więc niestety muszę się ograniczyć do 1-2 razy w tygodniu, ale zaraz po niej wracam do 4 razy. Kiedyś jeździłam dużo konno oraz trenowałam karate.
7. Telewizja czy internet?

Zdecydowanie internet. Telewizję oglądam sporadycznie kiedy przyjeżdżam do rodzinnego domu i zwykle stwierdzam, że nic w niej ciekawego nie ma.
8. Obecny cel, który chcesz spełnić?

Zaliczyć semestr.
9. Najdziwniejsza sytuacja jaka Cię spotkała w życiu?

Kiedy moi dwaj ex mówili mi kompletnie wykluczające się rzeczy, a ja nie miałam pojęcia komu mam uwierzyć. Do tej pory nie wiem jaka była prawda.
W sumie były i dziwniejsze ale nie nadają się do publikacji.
10. Jaka jest twoja ulubiona potrawa ?

Wiele jest takich, ciężko wybrać jedną konkretną. Może naleśniki ze szpinakiem :).
11. Jesteś rannym ptaszkiem czy sową?
Sową. Ale mimo to staram się wstawać wcześnie, ponieważ zauważyłam, że wtedy pracuję wydajniej i łatwiej mi się zorganizować.


1. Co zmieniło w Twoim życiu prowadzenie bloga?
Kupiłam tonę kosmetyków których teraz nie umiem się pozbyć ;P. Zaczęłam o siebie dużo bardziej dbać. Jestem bardziej uświadomiona jeśli chodzi o składy kosmetyków.
2. Twoje największe marzenie.
Być szczęśliwą.
3. Kim będziesz w przyszłości?
Architektem, ewentualnie architektem wnętrz.
4. Lubisz spontany? Czy raczej wolisz wszystko planować?
Wolę planować. Nieprzewidziane sytuacje raczej mnie stresują.
5. Co najbardziej cenisz w swoim wyglądzie?
Gdyby się nie puszyły napisałabym, że długie włosy. Tak jednak pierwsze miejsce zajmuje… kształt paznokci :).
6. Ulubiona potrawa?
Jak wyżej – naleśniki ze szpinakiem. I w sumie naleśniki w postaci każdej.
7. Must have w Twojej kosmetyczce?
Wszelkie odżywki i maseczki do włosów. Nie wyobrażam sobie ich nie mieć, bo nie rozczesałabym włosów…
8. Wymarzona fryzura?
Jakiś ładny warkocz czy kłos. Kompletnie nie umiem ich sobie sama zrobić.
9. Wybrałabyś się  na zlot włosomaniaczek?
Sama nie wiem. Jestem dość nieśmiałą osobą.
10. Ulubione perfumy?
Lancome – la vie est belle <3.
11. Najpiękniejsza chwila w życiu?
Znowu, trudno wybrać jedną. Mam wiele takich chwil i są dość osobiste.

Pytania ode mnie:
1. Ulubiony sport?
2. Byłaś na wyborach prezydenckich?
3. Co najbardziej w sobie cenisz?
4. Co uważasz za swoją największą wadę?
5. Wolisz pracować przy biurku czy w łóżku?
6. Najśmieszniejsze zdarzenie z życia?
7. Palisz papierosy?
8. Nie wyobrażasz sobie dnia bez kawy czy może za nią nie przepadasz?
9. Starasz się zdrowo odżywiać czy nie przejmujesz się tym co jesz?
10. Książka, która wywarła na Tobie największe wrażenie?
11. Wolisz psy czy koty?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz