niedziela, 24 maja 2015

Niedziela dla włosów (12) - płukanka z cytryną

Odżywianie przed myciem:
- Isana balsam kakaowy na całą noc

Mycie:
- szampon Babydream dwa razy

Odżywianie po myciu:
- Kallos banana
- płukanka z cytryną
- wygładzające serum Elseve na długość
- kropla olejku Vatika z migdałem

 

















Efekty właściwie standardowe: puchu się nie pozbyłam, włosy są miękkie w dotyku.
Zakwaszające płukanki (z cytryną albo z octem jabłkowym) niestety również nie zdają u mnie egzaminu i nie wygładzają włosów...

A jak Wasze niedziele dla włosów? :)

5 komentarzy:

  1. Ładne loczki i fajny kolorek :) a próbowałaś mąki ziemniaczanej żeby zmniejszyc spuszenie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Próbowałam, też szału nie robiła :(

      Usuń
  2. Pomimo puszenia i tak masz śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę ładne włosy , chciałabym mieć już taką długość :) a co do ndw to ja niestety należę do osoby której szampon z Babydream'a nie służy ;/
    Poza tym chciałabym Cię zaprosić a właściwie nominować do Liebster Blog Award. Mam nadzieję, że przyłaczysz się do zabawy :)
    http://thebeautyguardian.blogspot.com/2015/05/liebster-blog-award-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Blog Award, będzie mi miło jeśli weźmiesz udział:)
    http://lovelyhairtherapy.blogspot.co.uk/2015/05/zaproszona-do-udziau-w-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń