czwartek, 2 maja 2013

Haul II

Już dawno zbierałam się, żeby napisać o tym, co ostatnio upolowałam, ale ciągle nie było na to czasu. Właściwie może to i dobrze, bo kosmetyki kupowałam "na raty" i mogę wszystko umieścić na raz w jednym wpisie. Zobaczcie co ostatnio kupiłam:


Puder Babydream jako alternatywa dla suchego szamponu. Użyłam 2-3 razy w kryzysowej sytuacji i byłam nawet zadowolona z efektu :) Rossmann 3,99 (w promocji)

Drewniany grzebień z The Body Shop – pomimo tego, że kupiłam szczotkę TT – moje włosy za nią nie przepadają. Wszystko byłoby ok, gdyby nie dwie rzeczy: po pierwsze – rozprostowuje mi fale, po drugie : strasznie elektryzuje i puszy włosy, latają we wszystkich kierunkach i nic nie da się z nimi zrobić :(. TT zostawiam sobie tylko do masażu skalpu – do tego jest idealna. Drewniany grzebyk do czesania mnie zachwycił! :) Szeroko rozstawione zęby nie psują fal, do tego nie wyrywa włosów i ich nie puszy. W dodatku ma przyjemny, drewniany zapach. :)19 zł

Peeling z The Body shop – cena w promocji 10 zł (normalnie 65). Takiej okazji chyba mało kto by się oparł :D. Jeszcze nie miałam okazji go użyć, ale pierwszy rzut oka na skład wydaje się całkiem interesujący.

FlosLek, żel pod oczy i na powieki ze świetlikiem lekarskim i aloesem – czytałam o nim dużo dobrego. Gdyby jeszcze działał przeciwzmarszczkowo to byłby mój ideał. Przyjemnie chłodzi i nawilża skórę, zniknęły sińce pod oczami. Apteka 7,80

Pomadka rumiankowa Alterra – do pielęgnacji rzęs :D. O tym patencie możecie przeczytać na blogu Aliny TUTAJ. Rossmann 5,59

Eveline, serum do rzęs 3w1 – używam jako bazę pod tusz, do odżywiania na noc mam inne kosmetyki. Nałożyłam tylko kilka razy, więc trudno mi coś o nim powiedzieć. Kiedyś napiszę oddzielną notkę o mojej pielęgnacji rzęs. Drogeria Jaśmin 15,90

Isana, balsam do rąk z aloesem – chciałam wtedy kupić ten słynny krem z mocznikiem, ale go nie było. Ten krem też nie jest zły, o ile nie mamy bardzo przesuszonej skóry. Jak dla mnie idealny na tę porę roku, kiedy moja skóra potrzebuje tylko lekkiego wsparcia. Rossmann cena w promocji 2,49

Alterra, maska do włosów granat i aloes – miałam nie kupować już żadnych masek, ale jak tylko zobaczyłam promocję to nie wytrzymałam i włożyłam do koszyka :) nie żałuję – użyłam jej do tej pory tylko raz, ale miałam wtedy naprawdę cudowne włosy (i to nie jest jedynie moja opinia :))! Rossmann cena w promocji 6,99

Ostatnio zrobiłam też pierwsze zamówienie półproduktów, ale o tym napiszę w najbliższych dniach. Pojawi się też wpis o wcierkach i o wodzie brzozowej , która u mnie zdziałała cuda :)
A teraz czas wprowadzić w życie drugi projekt denko, bo wizja potykania się o własne kosmetyki trochę mnie przeraża :D.

4 komentarze:

  1. Kurczę.. Peeling w TBS za 10 zł - też chcę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku ile fajnych kosmetyków :) baaardzo tanio kupiłaś peeling z TBS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za normalną cenę chyba nigdy bym się nie zdecydowała :D

      Usuń
  3. Mam tą odzywkę z Eveline(z biedronki :) i od pół roku nie moge jej wykończyć, choć używam prawie codziennie!Naprawdę chroni rzęsy- nie łamią się i nie kruszą, kiedy posmaruję ta odżywką rzęsy przed nałożeniem tuszu.
    Z kolei u mnie maska Alterry.. kompletnie sie nie sprawdziłą kiedyś :(

    OdpowiedzUsuń